پ
پ

به گزارش روابط عمومي حسينيه همايش بانوان علوي  عصر ديروز سه شنبه در حسينيه اعظم زنجان برگزار گرديد.

 مهری سویزی ، رسیدن به رشد و ترقی را حرکت در سایه عمل به قرآن و اهل بیت (ع) یاد کرد و افزود: انسان به صراط مستقيم نیاز دارد چرا که حرکت در مسیر اهل بیت آرامش روح و روان را به دنبال دارد و این آرامش بزرگترین هدیه الهی برای بشریت است.

وی اظهار داشت: بايد در راه رسيدن به خداوند همگام و دنباله رو ائمه(ع) بود ولی نباید جلوتر از این بزرگان حرکت کرد.

سخنران جشن ولايت گفت: حرکت در مسیر ولایت و امامت بشریت را سریع و صحیح به مقصد می رساندو کسی که در این مسیر قدم می گذارد به هیچ وجه نا امید نمی شود چرا  که در مسیر ولایت قدم برداشته است.

وي افزود: انسان باید جان خود را در راه کسب علم، کسب روزی حلال، خدمت به نیازمندان و عبادت در راه خدا خسته کند چرا که اگر انسان به این فضایل اخلاقی دست پیدا کندبه در جه امام شناسی رسیده است.

وی در ادامه به زندگی پر محبت حضرت علی (ع) و فاطمه (س) اشاره کرد و یادآور شد: محبت پایان کار نیست بلکه آغاز کار است و عشق برای شروع در کار بسیار مهم است و در این راستا باید در کنار عشق عمل هم باشد.

رئیس مرکز ملی استعدادهای درخشان آموزش و پرورش گفت: شیعیان به سه دسته شیعیان اعتقادی، جغرافیایی و شناسنامه ای تقسیم می شوند و این شیعیان از احترامی که به زبان می آورند شناخته می شوند.

سویزی امامت را الگوي همه بندگان الهي یاد و گفت: در این راستا بايد تمام بندگان مخلص خدا به اين بزرگان اقتدا كنند.

وی افزود: تعاليم انبياء الهي در راستاي رشد و تعالي بشريت در جامعه بوده و اين دو مهم هديه گمشده بشريت است و در دنيا همه مكتب ها و آيين ها در راستاي رشد و آرامش بشر در تلاش بودند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.