پ
پ

 مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت اربعین در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.
مجتبی شهامی با اشاره به اینکه یکی از عمده برنامه‌های اجرایی در حسینیه اعظم زنجان برگزاری دعای کمیل همزمان با روز اربعین است، اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته مراسم دعای کمیل از شبکه قرآن و شبکه محلی اشراق زنجان پخش می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم دعای کمیل از ساعت 19.30 عصر آغاز می‌شود، اضافه کرد: علاوه بر برگزاری مراسم دعای کمیل، مراسم سخنرانی و مداحی نیز دایر می‌شود.

 مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از دیگر برنامه‌های اجرایی حسینیه اعظم زنجان به مناسبت اربعین حسینی را برگزاری مراسم سخنرانی همراه با عزاداری عنوان کرد و افزود: سخنران این مراسم که روز چهارشنبه  از ساعت2:30 برگزار می‌شود، امام جمعه اردبیل حجت‌الاسلام عاملی است.

وی همچنین با اشاره به اینکه صبح روز اربعین نیز مراسم عزاداری در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود، گفت: در این روز دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان به طرف امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان نیز حرکت می‌کند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.