پ
پ

 همزمان با 28 و 30 صفر،

برنامه‌های مناسبتی عزاداری در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از برگزاری برنامه‌های مناسبتی عزاداری در حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، مجتبی شهامی اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های متعددی همزمان با رحلت پیامبر اکرم (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مناسبتی این مکان مقدس از امشب آغاز و به مدت سه شب ادامه پیدا خواهد کرد، افزود: این برنامه‌ها طی شب‌های 29و 30 آذر و یکم دی ماه از ساعت 21 شب برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه سخنران این مراسم عزاداری حجت‌الاسلام دکتر پیوندی است، افزود: مداحی این مراسم را حاج جلیل محمدی به عهده خواهد داشت.

این مسئول با توضیح اینکه در روز شهادت امام رضا (ع) که همزمان با 30 آذر ماه  است برنامه مناسبتی از ساعت 15:30 ویژه خواهران برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این مراسم به مناسبت آغاز هفته وقف و در قالب مراسم عزاداری و تبیین اهداف وقف و آثار و نتایج مثبت سنت حسنه وقف در جامعه برگزار می‌شود.

وی همچنین از ویزیت رایگان بیماران در دارالشفای حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: ارائه این خدمات  از30آذر لغایت 2 دیماه به مناسبت ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) انجام می‌شود.

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.