پ
پ

یکی از اعضاي هیأت امنای زینبیه اعظم با اشاره به اینکه هشتم محرم روز سرنوشت سازی برای تمام شیعيان جهان
می‌باشد،گفت: در این روز استان زنجان که پایتخت شور و شعور حسینی است، به خود می‌بالد که می‌تواند با صدایی بلند و جهانی، اسم اباعبدا… را بر لبهای جهانیان زمزمه کند.

سيد جمال الدين موسوی ضمن بيان خسته نباشید و خدا قوت به خادمين و اعضاي هیات امنای حسینیه اعظم زنجان، خاطرنشان کرد: خادمین و نوکران زينبيه اعظم آماده هر نوع همکاری با این مسجد هستند که دسته حسینیه اعظم زنجان باشکوه تر برگزار شود .

وی تصریح کرد: حضرت زینب (سلام ا… عليه) علاقه و عشق فراوانی به امام حسین (عليه السّلام) داشتند که با رشادت های خود بعد از کربلا این  عشق خود را به جهانیان ثابت کردند .

در ادامه این نشست صمیمی رئیس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان نيز با تقدیر و تشکر از اعضاي هیأت امنای زینبيه اعظم، گفت: هر دو مسجد رسالت بزرگی بر عهده دارند که مهم ترین آن وحدت و یکپارچگی است چرا که بدون این وحدت، دشمنان مانند چند قرن پیش واقعه عاشورا را تکرار خواهند کرد. جواد غم پرور با اشاره به اینکه هشتم محرم در استان زنجان شور و شعور حسینی غوغا می‌کند، خاطر نشان کرد: مردم همیشه در صحنه و غیور استان با پر شور خود جواب محکمی به دشمنان اسلام خواهند داد.

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.