پ
پ

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان برگزاری مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم مهمترین برنامه حسینیه اعظم در این ماه مبارک بوده و این برنامه با تلاوت یک جزء از قرآن کریم روزانه  توسط 14 نفر از قاریان، حافظان و نخبگان قرآنی زنجان برگزار می شود.

مراسم جمع خوانی قرآن کریم به مدت یک ساعت راس ساعت 18 آغاز می شود و این مراسم هر روز از شبکه استانی اشراق به صورت زنده پخش خواهد شد.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، اقامه روزانه نماز جماعت،مراسم سخنرانی و مداحی را دیگر برنامه مسجد حسینیه اعظم عنوان کرد و یادآور شد: مراسم سخنرانی هر روز پس از اقامه نماز ظهر و عصر و مغرب و عشا، و مراسم مداحی و ذکر توسل روزانه پس از اقامه نماز مغرب و عشا و از ساعت 22 برگزار می شود.

وی سخنران و مداح نیمه اول ماه مبارک رمضان را حجت الاسلام محبی و حاج مرتضی حیدری اعلام کرد و افزود: نیمه دوم ماه مبارک رمضان نیز حجت الاسلام سرابی و حاج یوسف شبیری به سخنرانی و مداحی می پردازند.

شهامی همچنین از برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مسجد حسینیه اعظم زنجان خبر داد و اضافه کرد: مراسم احیای شب های قدر در 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان به همراه قرائت ادعیه، مداحی و عزاداری در این مسجد برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت سالروز شهادت امام علی(ع) مراسم حرکت دسته عزاداری ساعت 10صبح روز 21 رمضان از مقابل مسجد حسینیه اعظم به سمت امامزاده سید ابراهیم(ع) برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در پایان یادآور شد: نماز عید سعید فطر نیز به عنوان یکی از برنامه های ایام ماه مبارک رمضان، روز عید فطر ساعت 7.30صبح در مسجد حسینیه اعظم اقامه می شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.