پ
پ

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله سيد ابراهیم رئیسی (حفظه الله)

سلام علیکم

سلام و درود خداوند بر امام و شهدای گرانقدر از صدر اسلام تا شهدای غریب ِ مدافع حرم و سید و سالار شهیدان مقاومت اسلامی ، سرباز ِ رفیع و بلند مرتبه ی اسلام شهید ِ سپهبد حاج قاسم سلیمانی (ره).
خداوند را حمد و سپاس که بر ملت ایران ِ عزیز منت نهاد و بزرگی و شرافت و عزت را در خاک و نهاد این مردم و این سرزمین به واسطه ی اسلام جاودانه ساخت.
ملت ایران ملتی باهوش و بصیر و قدر دانند که سابقه‌ی خدمات و اقدامات ارزنده شما در مسئولیت های گوناگون دیده هاشان را بر تخریب و بدانگاری عده‌ای بست تا با انتخاب جنابتان، سکان خدمت به این ملت شریف در دستان شما باشد.
اینجانبان پیروزی سرنوشت ساز ملت را در انتخابات اخیر که با حضور پر از معنا و مفهوم، سِحر دشمنان ملت و اسلام را باطل کردند و آزمون دیگری را با موفقیت پشت سر نهادند تبریک عرض نموده و به جنابعالی نه صرفا به عنوان حائز رای اول انتخابات بلکه در مقام اخلاق و رفتار و منش انقلابی تبریک میگوییم.
خادمان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام در حسینیه اعظم زنجان قدردان حضور پانزده ساله‌ی بی‌منت شما در قامت ِ شریف مرثیه خوان سرور و سالار شهیدان و برادر با وفایشان حضرت اباالفضل العباس علیه السلام در یوم العباس بوده و هستند و خیل عظیم دعای خیر این خادمان بدرقه‌ی راه شریف شما در خدمت به ملتی حسینی است.
امید است که با توسل به اولیای دین و توجه به سیره‌ی شریفه و مطهره‌ی اجداد عزیز و شریفتان، ایرانی قوی و عزیز با دولتی مردمی را محقق سازید

خادمان و هيأت امناء حسينيه اعظم زنجان

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.