پ
پ

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان از پیش‌بینی اسکان ۱۴ هزار نفری برای عزاداران حسینی خبر داد و گفت: ستاد اسکان برای مسافران گرامی که از سایر شهرها جهت بهره مندی از فیض عزاداری آستان مقدس حسینیه اعظم، به زنجان سفر می کنند در خیایان فردوسی، خیابان مجاور حسینیه اعظم مستقر شده است.
محمدجواد غم‌پرور، رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی، اظهار کرد: سال گذشته ۷ هزار نفر شب از زائران حسینیه اعظم در زنجان اسکان یافتند که امسال تمهیدات لازم برای اسکان ۱۴ هزار نفر شب فراهم می‌شود.
وی مهمان‌سراها، اردوگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، مصلی و حسینیه ها را از جمله مکان‌های پیش‌بینی شده برای اسکان زائران برشمرد و گفت: برای استقرار خانم‌ها، آقایان و خانواده‌ها مکان‌های جداگانه درنظر گرفته شده است.
رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان خاطرنشان کرد: سال گذشته ۳۰ خانوار زنجانی، ۹۰ خانواده مسافر را که برای شرکت در عزاداری سالار شهیدان در پایتخت شور و شعور حسینی حضور یافته بودند را در منازل خود اسکان دادند.
وی با اشاره به اینکه پذیرش در این اماکن رایگان خواهد بود، ابراز کرد: ستاد اسکان حسینیه اعظم زنجان در خیابان فردوسی مستقر شده و زائران برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۴۳۳۳۲۳۰۳۰ تماس بگیرند.
غم‌پرور یادآور شد: هتل‌های زنجان ظرفیت ۱۲۰۰ تخت را دارند و به دلیل حضور بیش از ۳۰ هزار مسافر در یوم‌العباس، تعداد هتل‌ها و مهانپذیرها برای اسکان زائران کافی نیست و باید ظرفیت‌های دیگری را ایجاد می‎کردیم.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.