پ
پ

alt

همزمان با هفته بسیج صورت گرفت:

 کسب عنوان برتر تیم فوتسال توسط پایگاه سيزده حسینیه اعظم زنجان

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، سرپرست پایگاه بسيج سيزده حسينيه اعظم، از کسب عنوان برتر تیم فوتسال اين پايگاه مقاومت در مسابقات بین پایگاه های بسيج خبر داد.

 بهرام تاره، اظهار کرد: همزمان با ایام هفته بسیج یک دوره مسابقه فوتسال بین پایگاه های حوزه مقاومت شهيد اشرفي اصفهاني برگزار شد که تیم فوتسال پایگاه حسینیه اعظم زنجان به عنوان تیم برتر شناخته شد.

وی به بخشی از فعالیت های پایگاه سيزده حسينيه اعظم  اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره آموزش تبدیل عادی به فعال بسیج از جمله برنامه هایی بود که در محل پایگاه برگزار شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این دوره ده ها نفر از بسیجیان عادی پایگاه شرکت داشتند، گفت: این بسیجیان با گذراندن دوره ویژه از مهرماه سال جاری به عضویت فعال درآمدند.

وی برگزاری یک دوره مسابقات تنیس روی میز به مناسبت هفته دفاع مقدس را نیز از دیگر فعالیت هایی پایگاه سيزده حسينيه اعظم برشمرد و ادامه داد: این دوره در بین پایگاه های تابعه برگزار شد که  شش نفر از بسیجیان این پایگاه در رده های سنی مختلف در آن شرکت داشتند.

تاره خاطر نشان کرد: فرشاد بهرامی و داود اوصانلو از بسیجیان پایگاه سيزده حسینیه اعظم زنجان به فینال مسابقات راه یافته و به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

وی در پایان به برگزاری رزمایش یاوران ولایت توسط گردان های بیت المقدس اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه این رزمایش همزمان با دیدار فرماندهان بسیج کل کشور با مقام معظم رهبری بود، اعضاي پايگاه سيزده حسينيه اعظم در اين برنامه حضور حداكثري داشتند.

پایان پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.